Maeva op Tahiti !

10 september 2023 - Faaa, Frans-Polynesië

Maeva, welkom in Frans-Polynesië!!

Van zodra je op Tahiti rondloopt wordt je instant vrolijk: de geur van de frangipanibomen, vogeltjes die kwetteren, een turkooisblauwe lagune met vissen in alle kleuren, we hebben zelfs al direct een paar schildpadden gespot ... Ook de mensen zijn hier enorm vriendelijk en gastvrij. Zelfs in het gewone dagelijks leven draagt men hier bloemenkransen om de pracht van het leven en de eilanden te vieren...

We verblijven hier aan de westkant van Tahiti waar we een verbluffend zicht hebben op het eiland Moorea (onze volgende bestemming). Samen men onze lei (bloemenslinger) geeft dat een paar prachtige selfies 😃. Stilletjesaan beginnen we de vermoeidheid van de vlucht toch te voelen, maar we houden nog even vol om onze eerste zonsondergang zeker niet te missen. En ons geduld werd ook beloond - zo mooi...  Daarna smachten we nog maar naar één ding: slapen! Eindelijk! Na 60 uur besef je pas hoe zalig een simpel bedje kan zijn... Slaapwel!!