Arrivé !!!

9 september 2023 - Tahiti, Frans-Polynesië

Het vervolg van ons traject voelt al een beetje vertrouwd aan: vanuit LA stappen we op hetzelfde vliegtuig met dezelfde zitjes als de eerste vlucht. We vinden het hier ondertussen al ons vast stekje :-)

Uiteindelijk zullen we 20u in datzelfde vliegtuig gezeten hebben. Sinds ons vertrek thuis, zijn er 31 uren verstreken. Maar zelfs die uren zijn voorbij gevlogen - raar maar waar.

Veel verdiensten voor dat snelle tijdverdrijf komt door jullie: onze goede vrienden! Uren hebben we gechat via de wifi aan boord. Britt kon haar berichtjes niet bijhouden - bedankt Jolien, Petra, Heidi, Justine, mama Nicole, en alle anderen. En Dirk, we houden ons aan de afspraak om na al die jaren nog eens af te spreken, ook al zal dat - zo blijkt - in het buitenland zijn.

Een tweede glaasje champagne en nog wat Franse wijn en digestieven zorgen voor de nodige leuke sfeer aan boord. Al lijkt dat enkel door onszelf te komen, want de rest van het vliegtuig ligt te slapen...

Wie ook bijdragen tot de goede sfeer zijn de stewardessen. Bij vertrek in LA nog in keurige maatpakjes, maar na 2u vliegen werden die vlot omgeruild voor polinesische jurkjes, die hen omtoveren tot ravisante godinnen. De toon is gezet!

Door het raam begint het al te schemeren. Naarmate de zon aan de hemel stijgt en wij naar beneden dalen, komt traag de pracht van Polynesië te voorschijn.

Bij aankomst krijgen we een bloemenkrans rond de nek - zoals het hoort in de polinesische traditie. Wat is het fijn om eindelijk aangekomen te zijn op onze eerste bestemming: Tahiti!

20230909_053837

1. Mama Nicole en papa René:
    9 september 2023
    Het echte avontuur kan nu beginnen.
  2. Bert De Keuster:
    10 september 2023
    Wat zien jullie er nog behoorlijk fris uit na zo'n lange vluchten !