There we go...

8 september 2023 - Parijs Cdg, Frankrijk

10:20u. Joel is zoals steeds goed op tijd om ons thuis op te pikken. Hij schrikt van het aantal bagages - 7 stuks. Het zijn er iets meer dan gewoonlijk. Maar de eindbestemming is dan ook speciaal. De rit naar Brussel-Zuid verloopt amusant, Joel is dan ook een vroegere cafebaas (De Living in Aarschot, een jeugdherinnering die hij een aantal jaren geleden omruilde voor zijn minibus).

Vlotjes wordt onze bagage ingecheckt in het station voor onze trein naar Charles de Gaulle. De bagages zien we pas terug bij aankomst in Papeete. Dat voelt alvast een pak lichter (opluchting)!

Op de trein genieten we van het pastaslaatje dat Britt had klaargemaakt - orechiette met zelf gekweekte tomaatjes, scampi en basilicum - heerlijk! De snelheid van de trein kan je het best afmeten wanneer je naast de autosnelweg raast. Dan pas besef je dat die auto's wel heel traag rijden - of de trein juist heel snel :-)

De luchthaven van Charles de Gaulle is bijzonder kalm. Dat doet deugd, een relax gevoel vooralleer we het vliegtuig opstappen voor een lange vlucht naar LA...

20230908_124613

1. Mama Nicole en papa René:
    8 september 2023
    Veilige vlucht! Eenmaal op het vliegtuig is het tijd om te relaxen.
  2. Bert De Keuster:
    Echt ? Zeven valiezen ? Gaan jullie daar een Mexicaanse bar opstarten ? 🤪
  3. Veroniek:
    8 september 2023
    Prettige reis! Had je tijd om Parijs te bezoeken?
  4. Britt en Kurt:
    9 september 2023
    Jammer genoeg geen tijd om Parijs of LA te bezoeken want we zullen nu al 2 dagen onderweg zijn... Voor de valiezen hebben we elk 2 handbagages mee. Onze 3 koffers moesten we al inchecken in Brussel-Zuid en dat vonden we toch wel tricky. Mirakel als die alle 3 mooi gaan aankomen... Vandaar 4 volgepropte handbagages 😉